جداسازی بخش تشخیص و بستری بیماران کرونایی از  بیمارستان کیش


جداسازی بخش تشخیص و بستری بیماران کرونایی از  بیمارستان کیش

کیش-ایرنا-مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس با هدف جدا سازی بخش بیماری های ویروسی و عفونی از بیمارستان، به بهره برداری رسید.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا،‌ ‎با راه‌اندازی این مرکز بخش تشخیص و بستری بیماران کرونایی از بیمارستان کیش به این مرکز انتقال خواهد یافت.

‎رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در تشریح وضعیت مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس افزود: این مرکز ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربعی، با ١٢٠٠ مترمربع زیربنای مفید درمانی ، ۲۵ اتاق بستری ۲ تخته و ظرفیت بستری ۵۰ بیمار مجهز به دستگاه ونتیللاتور نیز می باشد و در کنار آن درمانگاه تنفسی، عفونی، ویروسی، آنفلوآنزا و تمامی بیماری هایی که در آن تب و احتمال عفونت وجود دارد نیز در نظر گرفته شده است.

‎نادعلی نژاد گفت: در این مجموعه داروخانه، اتاق تزریقات و فضای اقامتی برای پزشکان مستقر فراهم شده است و پزشکان متخصص داخلی، اطفال و عمومی این مرکز را پوشش می دهند.

‎وی با اشاره به آمادگی مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس برای ارائه خدمات در تمامی ایام تصریح کرد: بهره برداری از این مرکز و جداسازی بخش بیماران کرونایی از بیمارستان کیش با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش آرامش خاطر ساکنان، گردشگران و مردم را برای استفاده از خدمات درمانی مطلوب دربیمارستان به خوبی فراهم می کند.

رئیس بیمارستان تخصصی کیش همچنین با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان به ۲ نفر رسیده و تا چند روز آتی مرخص خواهند شد، رسیدن به چنین آرامشی را در گرو همت و همدلی همه جانبه مسئولان سازمان، اقشار مختلف مردم ، کسبه، بازاریان و مرهون تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کادر درمان و حمایت های مرکز توسعه سلامت عنوان کرد

‎ نادعلی نژاد همچنین با تاکید بر رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری ها در ایام نوروز گفت: کمیته های نوروزی در حال برگزاری است و تمهیدات لازم برای زمان حضور گردشگران به بهترین شکل در نظر گرفته شده است.

.‎

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


5 میلیون نفر از جاماندگان، سهام عدالت می‌گیرند